måndag 6 januari 2014

Att skriva upp på önskelistan

  Ganska nyss fick jag säga adjö till ett par ärvda hängselbyxor som jag haft i min ägo sedan jag var fjorton år. Jag är ständigt på jakt efter ett par nya, för finns det ett najsare plagg? Nästan inte. Problemet är ju såklart att det inte är på modet för fem öre, liksom det mesta jag skulle föredra att ha på mig som nyligen vintagefrälst. Supersnygga Emma Sundh (jag läser hennes blogg ganska väldigt frekvent, så ursäkta om det blir tjatigt) visade dock precis upp ett tjusigt alternativ! I like! 


  Detta par är från Sivletto. Jag tittar på prislappen och suckar lite, men man kan ju alltid önska sig!

2 kommentarer:

  1. HEY HEY PETTRUS KOLLA MYRORNA DEM HAR MASSA! iallafall i Örbro..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh! Det ska jag göra nästa gång jag är där! C:

      Radera