fredag 3 januari 2014

Inlägg nr 1, med många att följa

  Då var det dags, nu har jag flyttat hit! Jag kände verkligen att det var dags för detta. Allt är ju så nytt för mig nu för tiden. Nytt år, ny bostad, ny frisyr - och ny blogg. Tidigare har jag hållit hus här, där kanske några av er som läser detta har följt mig förut. Hoppas ni hänger med hit! Och till er som hittat till denna plats alldeles nyss - hoppas ni stannar! Jag ser åtminstone väldigt mycket fram emot att blogga här, det känns som att jag kanske kan få in lite mer kontinuitet i det hela. Nu när jag faktiskt har en trevligare plats att hålla till på, såväl som mer saker att säga.

  Nu i begynnelsen av denna blogg så kommer det säkert att dyka upp en hel del "lär känna mig"-inlägg, för det tycker jag är kul! Och om jag känner mig själv rätt kommer det att följas av prat om nya Sherlockavsnitt och bilder på favoritjulklappar. 

  Allons-y! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar