söndag 2 februari 2014

Late night blogging

  Ännu en vecka, och ännu en helg slut. Har haft besök av familj, suttit och läst på kafé, pysslat för mig själv, kramats med Magnus och så sent som i eftermiddags haft plugg- och kaffesession med klasskompisar. Imorgon är en måndag utan föreläsningar. Jag ska komma i kapp med läsandet och gå på körrepetition. Kanske skaffa mig lite material så jag kan brodera lite? Tänkte pyssla ihop en kudde med Tardis på, nämligen. Har massor med idéer jag vill teckna också. Och sy. Blev så himla inspirerad när jag såg Frozen härom dagen, en så himla bra och vacker film. Elsa är min nya favorit. Hon och Merida står högst på cosplaylistan.
  Läser The Fault in Our Stars och försöker undvika spoilers på tumblr. Önskar lite att jag läste fortare, men vill inte ta slut på bra böcker för fort heller. Borde sova. Ska nog sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar