fredag 14 mars 2014

Here comes the sun

  Nu är det vår, hörrni! Kanske därför som jag inte har bloggat på ett litet tag, har tagit tillfället i akt att suga i mig lite sol. Det gör mig så glad. Det har varit en väldigt trevlig vecka, faktiskt. Introducerade Tove för BBC's Sherlock, och återupptäckte samtidigt min kärlek till Benedict Cumberbatch. Sanslös, den mannen.
  Jag pysslade klart mitt Tardisbroderi härom dagen, förresten! Det blidde ett kuddfodral av den. Så har jag köpt ett par skor på Tidens Melodi också. Det är så fantastisk när man hittar ett par begagnade skor som passar! Inte ofta det händer, så då måste man ju faktiskt passa på att köpa dem. Ska se till att ta lite bilder och visa! 
  Och snart börjar det bli sökningsdags! I år ska jag söka både jazz och folkmusik faktiskt, och ska jag vara ärlig så är jag nästan mer taggad på folk för tillfället. Sex stycken skolor tror jag att det blir. Först ut är Billströmska, redan 3:e april! Övaövaöva. Där blir det lite Dervish och Monica. Åh, det ska bli kul. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar