måndag 19 maj 2014

Fullt ös, medvetslös

  God förmiddag, gott folk! Ni får ursäkta mitt bristfälliga uppdaterande, jag har knappt haft tid att sätta mig ner och andas ens! Jag är nu färdig med alla sökningar till folkis, är mitt uppe i tentaperioden i skolan och jobbar på operan så ofta jag kan. Jag bor lite hos Magnus och lite hos mormor om vartannat, och hemma hos mamma och pappa har jag fortfarande alla mina saker i flyttlådor, så det är allt lite rörigt. Om ett par veckor kanske, då har jag nog fått lite mer ordning på det hela så jag kan berätta lite grann om hur det har gått och så. Så länge kommer jag säkert slänga upp nånting från Supernatural eller Game of Thrones. Ha det bra!


  Hello folks! Sorry for being slow on updates, I have barely had the time to breathe lately! I'm finally done with my auditions to schools for next term, I have a lot of examinations in school and I try to work at the opera as much as possible. Still sort of have my whole life in boxes aswell, so it's all kind of messy, really. I'll hopefully be back properly in a couple of weeks! Before that I'll probarbly post something about Supernatural or Game of Thrones. Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar