söndag 27 juli 2014

Sommarkoma

  Jag vet inte om det är ett allmänt sommarsyndrom eller om det mest beror på den fantastiska värmen vi har för tillfället, men det känns som att jag har gröt i huvudet och kroppen är en hög med deg. När man väl är ledig och har tid att ha för sig en massa saker så ligger man där på gräsmattan som en annan utslagen fläck och svettas. Lite typiskt. Men icke skall man klaga! Det är faktiskt härligt egentligen, speciellt när man får bada lite. Och jag har till och med blivit lite brun! Det är inte fy skam det. 
  Hade besök av kära Tove i dagarna, och vi lekte lite med Isa och hade trevligt. Det blidde inget Korrö i år för vår del nämligen, vilket var hemskt tråkigt. Det gick inga tåg hem därifrån och vi kunde inte få tag på någon bil, men sånt är livet. Så nu håller jag på att försöka med att inte vara bitter för det och se fram emot Linköping i höst i stället. 
  Mycket spännande händer framöver! En födelsedag, lite Norrland och en flytt till Arvika till exempel. Det ska jag se till att berätta mer om sedan när det beger sig. 
  Hoppas ni inte smälter bort, drick mycket saft och ät en massa glass!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar