söndag 24 augusti 2014

Rivstarten på Ingesundsåret

  God afton! Denna dag är till för att återhämta sig. Den här veckan har jag nämligen spenderat ungefär tolv timmar på Ingesund varje dag och gått kursen Borderless Musical Encounter som leds av Ale Möller Band. Vi pysslade med workshops (grekisk dans, slagverk, improvisation och kör till exempel) och satte ihop en konsert som gick av stapeln igår. Det var nog världens bästa sätt att börja terminen på. Alla nya musikstuderande på skolan fick delta i kursen, alltså MLC, M60 och Musiklärare. Vi hade sjukt roligt tillsammans och jag har redan fått en himla trevlig uppfattning om alla människor jag ska spela och umgås med. Förutom repande och konsert så har det jammats och festats, och jag har dansat så mina fötter fortfarande är ömma. Och mer blir det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar