tisdag 3 februari 2015

Are we out of the woods yet?

  Tisdagar är en "ledig" dag. Jag har alltså inga lektioner på schemat, men då borde man ju ta tag i dagen och göra allt man inte orkar när man har varit i skolan. Så, jag skriver listor och prickar av mina åstadkommanden. Hittills har jag målat färdigt en tavla. Kommer ni ihåg att jag för typ ett och ett halvt år sedan (på min gamla blogg, tror jag till och med) sa att jag hade börjat måla en tiger på 1x1 meter? Just den, ja. Den har stått och samlat damm hur länge som helst, men bara lite detaljer kvar att göra och nu kunde jag bara inte ursäkta mig längre. Så nu är den klar! Ska bara torka först, så ska jag hänga upp den och visa er. Så länge så tar jag lite artsy foton på mina färgiga händer och dricker kaffe till Taylor Swift. Next på schemat står bland annat brevskrivande och övning. Later!


2 kommentarer:

  1. Brevskivande till mig? ;D Du har ju faktiskt inte svarat på mitt brev från i höstas, ehheh
    Coola photo's by the way !
    Puss och kram
    // H2 (du får nya underteckningar varje gång, hehe)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heheheee, nä just det, det måste jag ju! I'm on it ;) tack gulle!

      Radera