söndag 17 maj 2015

Edinburgh: Part 3

  En bra grej med att vara sjukt långsam på att blogga är att när en väl gör det så kommer det fram en massa fina minnen som gör en glad! Med andra ord: jag kom äntligen ihåg att blogga lite mer om min och mammas resa. Vet inte om jag kommer ihåg så många detaljer, men här kommer några bilder i alla fall!


  Hogwarts?! Tyvärr, men här bor Queen Liz när hon hälsar på.


  Min vackra mamma.

  Min vackra mig.




  Ännu en bra veggisrestaurang där vi åt både middag och brunch! David Bann, 56-58 St Mary's Street. Lite dyrare än Henderson's, men najs. 



















  Vi promenerade upp till Edinburgh Castle. Utsikt!
























  Det var maffigt både inne och utomhus.




  Alltså!! Vilket jäkla jobb.





















  Min kära vän Isa bad mig att leta efter en skotsk karl åt henne, och jag tyckte att denna var rätt fin. I uniform à la Första Världskriget inklusive kilt.
  


  På stan gick vi förbi en snubbe med ugglor! Jag var i extas.







  Sen var det afternoon tea time.





  Någon vacker dag kommer fjärde och sista delen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar