lördag 16 maj 2015

Loppislördag

  Tänkt vad lyxigt en har det när det ordnas med loppis på skolan! Jag skulle repa lite inför konsert i veckan, så jag passade på att fynda lite innan. Och så råkade jag trilla in på en loppis i stan igår också. Hoppade på Mags när jag kom hem och bad honom knäppa ett par bilder.

  Jag som letat efter en byxdress hur länge som helst! Gud så söt den är. Fyrtio riksdaler. (Och jättebra att visa upp kvicken i!)


  Och har jag inte i flera år tänkt, så fort våren kommit, att "hmm, ska jag kanske äntligen köpa mig en skinn/jeansjacka?" Sen har jag snålat och fegat ur. 


  Bägge för en hundring. Materiell lycka.



  Älskar att båda två är så korta också, jag som alltid har byxor/kjol som är höga i midjan!


  Och dessa fyndade jag igår, tre små assietter/skålar och en ljusstake. Topp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar