fredag 14 augusti 2015

Den sista kvällen

  Det är det faktiskt. Den sista kvällen innan jag flyttar en hel massa mil och blir Skåning. Det känns helt knäppt, men bra också. Fast jag har inte fattat riktigt, trots att jag har packat hela dagen. När en har så himla mycket att göra så hinner en liksom inte tänka ordentligt. Sedan jag kom hem i måndags så har jag hunnit leka lite med Isa, haft en photosession med Lovi (hon har lagt upp några av sina bilder, och jag gör det lite senare), lagat massor med mat, haft jamma-och-dricka-vin-kväll i trädgården, och packat packat packat. 

  Värsta lyxen, fick en hel kväll för mig själv med den här favoriten i måndags när jag klivit av tåget. Vi lagade soppa och drack sherry. Time very well spent.

  När vi satt i trädgården och myste hade jag tänkt att dokumentera lite, men jag tog bara typ fyra bilder. Det var alldeles förträffligt, i alla fall. Så fantastiskt fina vänner jag har. Så himla himla bra. Ska jag flytta ifrån dem? Ojojoj. Fällde faktiskt en liten tår. Tur att en kan brevväxlas. 

  I morgon vid den här tiden bor jag alltså någon annanstans. Kommer säkert att rapportera det mesta. Åh hjälp. Nu får jag väl packa det sista och få mig ett par timmars sömn innan vi ska upp igen i ottan. God kväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar