onsdag 5 augusti 2015

Söta loppiskläder från Alice Rose

  Hej på er! Tillbaka från en riktig semestervecka i sommarstugan kan jag nu ta mig lite tid att lata mig ännu mer och blogga om en sak eller två. Till exempel att jag för ett par veckor sedan klickade hem ett par supersöta saker från en ytters trevlig brittisk ung konstnärska som jag följer på tumblr! Hon postade ett par bilder på dessa plagg som hon ville sälja och jag högg till direkt. Hennes tumblr heter artcoven, och den tycker jag att ni ska titta in på. Hon tecknar så fint, och har bra smak i typ allting. I like.
  Så ett litet paket ploppade ner i brevlådan en dag. Spännande! Det innehöll denna pärla:

  Liksom den här:

  För övrigt så har hon en etsy också, där hon säljer en del pysslade finsaker. Här hittar ni den.
  
  Magnus plåtade mig och fick mig att känna mig ytterst snygg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar