måndag 22 februari 2016

Cirkus Erik kom till Skurup

  När Anna fyller tjugo blir det cirkusparty. Såhär kan det se ut.

   Först hänger en på rummet och fixar sig och känner sig sjukt fab.


   Jag och Sofia försöker se svåra ut på dass.

   Går sådär.





  Jag känner mig nästan oförskämt snygg som lindansös i baddräkt och ett sprillans nytt fladderplagg från Monki (som ser ut såhär om någon är intresserad). Nyklippt är jag också! Pottfrilla, fast cool.





  Här har vi henne, födelsedagsbarnet/cirkusdirektören.

   Frida och Elsa aka sjukt synkade mimare.












   Cirkusdirektör ♥ Skivbolagsdirektör.



   Och vad händer? Jo, vi får besök av världens snyggaste band bestående av uppvridbara cirkusapor plus tillhörande cirkustält. Bästa jag sett.









  Snyggast i Skurre, inga tvivel där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar